Live Scores


powered by Agones.gr (livescore)

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Η στήλη ''Αντίλογος'' έχει ενημερωθεί.
Το πνεύμα αντιλογίας επιστρέφει δριμύτερο και καυστικότερο.


*Μπορείτε να διαβάζετε τη στήλη στη σχετική σελίδα του blog μας.


Ακολουθεί μικρό δείγμα...





Λούλα Ντα Σίλβα (πρόεδρος Βραζιλίας)
''Δεν υπάρχει καμία Αργεντινή.Το κύπελλο θα το πάρουμε εμείς.Δεν έχει καμία τύχη η Αργεντινή.Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η Βραζιλία πηγαίνει για να κατακτήσει το Κύπελλο''.

πνεύμα αντιλογίας
ΔΕΝ εκπλάγηκα καθόλου που το διάβασα.ΔΕΝ περίμενα τίποτε λιγότερο από τους πάντα αλαζόνες Βραζιλιάνους. Θέλω να είσαι το ίδιο λαλίστατος και μετά τον αποκλεισμό της υπεργαλαξιακής σου ομάδας.
Αυτά προς τον......κατά τα άλλα συμπαθή μου πρόεδρο.Αλήθεια πως τον είπαμε; Λούλα;
(Μου θυμίζει το γνωστό κυπριακό παραδοσιακό τραγούδι ''Εψές η νύκτα σιόνιζεν,ΛΟΥΛΛΑ μου,Μαρούλλα μου'') .ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αφιερωμένο ΛΟΥΛΛΑ μου.









Κριστιάνο Ρονάλντο (ποδοσφαιριστής Πορτογαλλίας)''Είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να σηκώσει η ομάδα μου το Κύπελλο.
Πρέπει να το πιστέψουμε. Ανυπομονώ για αυτό και απλώς θέλω να ξεκινήσει το Παγκόσμιο''.


πνεύμα αντιλογίας
Δεν είχα σκοπό να δω κανένα ματς του Μουντιάλ αλλά θα το κάνω ειδικά για πάρτη σου. Δεν φαντάζεσαι πόσο ψήνομαι να σε δω να κλαις ξανά, αργά και ατελείωτα.Ανυπομονώ για αυτό και απλώς θέλω να ξεκινήσει το Παγκόσμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου