Live Scores


powered by Agones.gr (livescore)

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Φυσιολογικές δηλώσεις απο τον Μαραντόνα


Σαν αθλητικό blogspot που είμαστε σας υποσχεθήκαμε τις μεγαλύτερες ειδήσεις έτσι και εμείς με την σειρά μας σας ανταμοίβουμε με την είδηση της διοργάνωσης.  Για "πρώτη φορά" απο τότε που ανάλαβε την Αργεντινή ο Μαραντόνα έκανε σοβαρές προσγειωμένες δηλώσεις. Στην συνέντευξη τύπου που παράθεσε παρουσιάστηκε αισιόδοξος χωρίς υπερβολές δείχνοντας πως έχει περίπου το κλίμα στα αποδυτήρια. Για πάθος, αυταπάρνηση και αγριόγατες στον αγωνιστικό χώρο έκανε λόγο ενω ο Μασεράνο μίλησε για μεγάλη πίεση και αυτοσυγκέντρωση. Επίσης αποφασίστηκε πως δεν θα γίνει άλλο φιλικό πριν το τουρνουά.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ντιέγκο Μαραντόνα: 
"Δεν έχω ανησυχία γιατί ο τρόπος που δουλεύουμε αποσκοπεί στο να φέρει την ομάδα σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο όχι μόνο για ένα ματς. Δεν θα ρισκάρουμε τραυματισμούς. Η ενδεκάδα θα αποφασιστεί λίγες ημέρες πριν το ματς με τη Νιγηρία. Έχω 23 αγριόγατες αποφασισμένες να αφήσουν το τομάρι τους στο γήπεδο.
Με κάθε προπόνηση που γίνεται, ολοένα και δυσκολεύει το έργο μου να επιλέξω τους 11. Οι φίλαθλοι της Αργεντινής θα πρέπει να είναι ήσυχοι γιατί για να νικήσουν αυτή την ομάδα οι αντίπαλοί μας θα πρέπει να υπερβάλλουν εαυτούς. Είμαι ευτυχισμένος που μοιράζομαι αυτές τις στιγμές με τα παιδιά. Τους βλέπω να προπονούνται ήρεμοι, συγκεντρωμένοι και υγιείς. Μου δείχνουν ότι έχουν το σωστό πνεύμα. Είναι σημαντικό να σφυρηλατηθεί το πνεύμα ενότητας και όλοι μου έχουν δείξει ότι έχουν πάρει το μήνυμα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα κάνουμε ένα φανταστικό Μουντιάλ, υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις. Βάζω το χέρι στη φωτιά και για τους 23 παίκτες μου".

Χαβιέρ Μαστσεράνο:"Οι μεγάλες προσδοκίες γύρω από την ομάδα μας είναι κάτι που κόβει την ανάσα, και σε συμφωνία με τον Ντιέγκο αποφασίσαμε να απομονωθούμε για να συγκεντρωθούμε καλά.
Θέλουμε το χρόνο και το χώρο μας, για να ξεφύγουμε από την υστερία που υπάρχει για το Μουντιάλ. Αυτό που χρειάζεται είναι να προετοιμαστούμε σωστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου