Live Scores


powered by Agones.gr (livescore)

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

PallioStoiximata - Special Bet

Στα πλαίσια του ενδομπλοκικού διαγωνισμού και επειδή μου αρέσει βλέποντας τον τελικό να έχω και τις μπυρίτσες μου παρέα θα βγάλω τις δικές μου προβλέψεις για το υπόλοιπο της διοργάνωσης. Ο νικητής μας κερδίζει ένα βαρέλι μπύρα οπόταν το κίνητρο είναι ψηλό.

Οι προβλέψεις μου είναι:

Ουρουγουάη - Ηπα
------------------------  Ηπα - Βραζιλία
Βραζιλια - Ολλανδία
-------------------------------------------- Βραζιλία - Αγγλία ------) Αγγλία
Αργεντινή - Αγγλία
----------------------- Αγγλία - Ισπανία
Ιαπωνία - Ισπανία

Μικρός τελικός: ΗΠΑ - Ισπανία ------) Τρίτη θέση: Ισπανία
P.S. Οι προβλέψεις είναι στα πλαίσια του ενδομπλοκικού διαγωνισμού ανάμεσα στους συνεργάτες. Μπορείτε και εσείς να συμμετάσχετε στον διαγωνισμό για τους αναγνώστες του blog. Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://worldcupspy.blogspot.com/2010/06/blog_25.html. Καλή επιτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου